streda, 4. marca 2015

Malý Rím



Ahojte! Môj druhý príspevok sme fotili na krásnom Trojičnom námestí a pri kostole v Trnave. Je to veľmi vďačné miesto pre všetkých fotografov a bloggerov. Počasie nám ale vôbec nehralo do kariet. Tí z vás čo bývajú v Trnave určite poznajú slávny hurikán. Takmer na každej fotke mi vlasy viali do všetkých strán (čo bolo veľmi komické najmä pre môjho fotografa). Myslela som si, že sa nebudú dať použiť žiadny fotky. Predsa len sa niečo zachrániť dalo a tých 30 sekúnd, čo nefúkal vietor, sme rýchlo niečo cvakli ;)



Konečne som mohla doslova a do písmena vyvetrať moju novú sukničku z Londýna. Hneď ako som ju uvidela, bola to láska na prvý pohľad, a aj keď bola dosť drahá musela som ju mať. Kúpil mi ju môj frajer za čo mu moc moc ďakujem:* Doplnila som ju vzorovanými pančuškami a obyčajným čiernym svetríkom. Na vrch som si obliekla môj obľúbený biely kabátik z Manga.

Teší ma, že ste si sem klikni a majte ešte krásny deň !  xoxo





video


photography by Dusan Marko

Outfit: top: Cropp Town, skirt: H&M, coat: Mango, bag: Guess, glasses: Vans, accessories: Lindex



3 komentáre: