sobota, 28. februára 2015

At the beginning


Here I am ! Konečne som sa "dokopala" k tomu aby som si založila vlastný blog. Som veľká fanúšička módy a všetkého čo je s ňou spojené. Asi ako každá fashionistka :)
Milujem trblietky a všetko čo sa leskne, preto som zvolila tieto šaty. Mám ich už skoro tri roky a sú z Asosu. Skombinovala som ich čiernou koženkou zo Zary ( tá patrí medzi moje najobľúbenejšie obchody). Klobúčik a kabelku som si kúpila v londýnskom New looku. Bola som tam pred pár týždňami na výlete ( btw. klobúky tam neskutočne letia aj Nicole Scherzinger  mala podobný, keď sme ju náhodou stretli na Piccadilly Circus). 
Teším sa ako začnem pravidelne pridávať viac príspevkov a v nich vám ukážem trošku viac z môjho života. Do skorého čítania :*


 photos by Dusan Marko

Outfit: dress Asos, jacket: Zara, bag&hat: New Look, boots: Stradivarius, glasses: Koton





5 komentárov:

  1. Ahoj :)
    Vítám tě mezi bloggery a přeju ti hodně úspěchů :) Blog máš moc krásný, i ty jsi krásná a to je super kombinace. Těším se na další příspěvky!
    Dede | www.wpg-jets.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Slusi:) Vitej:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc se mi tady líbí, rozhodně si tě přidávám do sledovaných :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem ti krásne :) som rada že sa ti páči som malý blog :)*

      Odstrániť