utorok, 7. júla 2015

Flawless flowers


Ahojte zlatíčka! Aj vy milujete kvety tak veľmi ako ja ? Doslova som sa prispôsobila prostrediu a zapadla som medzi rozkvitnuté námestie v Trnave. Tento nádherný kúsok mesta mi výborne dotvoril môj outfit. Leto so sebou prináša množstvo farieb, strihov a potlačí. Ja som podľahla asymetrii a žltej vo všetkých farebných variantoch (btw. a to som ju vôbec nemusela). Tento skvelý top som objavila v ZARE a ešte k tomu aj v 50 % zľave. Pochopiteľne som neodolala a hneď musel byť môj. 



Fotili sme asi pred týždňom, keď na Slovensku neboli teploty ako v Egypte. Teplo mám rada, ale zajtra má byť 37 stupňov vo Viedni.  Neviem, ako tu prežijem :D Ďalší post už bude z nefalšovaných viedenských uličiek. P.S. Nezabudnite pozorne sledovať môj Instagram (missy_jolie), čaká vás giveaway! :) 







Outfit: Top: ZARA, jeans: Pull&Bear, clutch: H&M, necklace: ZARA, heels: Pimkie
Foto by Dušan Marko, Ján Proner

5 komentárov:

  1. I like how you accessorized this outfit, the necklace looks great! :)

    Recently I have started as a guest designer for a famous bag brand and my first design of a belt bag is out! <3 I would love to hear what you think about it! :)
    Hope to see you soon on my blog
    www.beneaththecoat.com
    Bloglovin
    Facebook :)

    Kisses from Zurich,
    K

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Najviac sa mi páčia topánky a náhrdelník. Sú skutočne nádherné :)

    OdpovedaťOdstrániť