piatok, 3. júla 2015

White temptation



Opäť po dlhej (teda veľmi dlhej) dobe dávam o sebe vedieť. Ospravedlňujem sa, ale mala som toľko práce, že som musela zanedbať svoj malý blog. Začali sa prázdniny a ja po úspešnom skončení letného semestra, som začala pracovať v neďalekej Viedni. Takže okrem písania pre zenskyweb a všetkých skvelých aktivít spojených so Star Production, mám nové marketingové povinnosti. 


Práca redaktorky vo väčšom médiu je pre mňa obrovskou výzvou. Je to výborná skúsenosť, pretože som v "centre diania" a mám prístup na množstvo eventov, vďaka ktorým, sa môžem zoznámiť so zaujímavými ľuďmi z mojej oblasti. Plus sama sa pri písaní článkov učím na vlastných chybách. Pokiaľ študujete masmédia ako ja, tak sa určite snažte byť aktívny už počas štúdia. Lebo keď skončíte, máte minimálnu šancu sa uplatniť vo svojom odbore bez praxe. Určite nie je vašim snom niekde vykladať tovar. Chopte sa každej príležitosti, a aj keď to nebude zo začiatku dobre platené alebo vôbec, všetko sa vám to v budúcnosti vráti. Byť ambiciózny a hlavne dravý je pre túto oblasť absolútne nevyhnutné. 

Spať do súčasnosti. Život vo Viedni mi ubieha neskutočne rýchlo. Zatiaľ som tu len tri týždne a víkendy trávim doma. Priznám sa, že bývať natrvalo, by som tu nechcela.  Viedeň je strašne hektická a uponáhľaná. Chýbajú mi naše hory a čerstvý vzduch.  Cuky a Luky by so mnou určite nesúhlasili. Samozrejme, nie je to tu také hrozné. Napríklad obchody...Tovar, ktorý majú tu, u nás v tých istých značkách nenájdete. Okrem toho minulý týždeň som sa dosť vybláznila v Primarku. Ak chcete, urobím New in príspevok. Aj tieto krásne biele šaty mám nové a ešte k tomu som ich kúpila v zľave!

Tieto fotky vznikli na nábreží Dunaja pri Eurovei. Ďakujem za ne skvelému kamarátovi Dušanovi.






dress: ZARA, bag: H&M, headband: Primark, necklace: Primark, shoes: Primark

Foto by Dušan Marko


11 komentárov:

  1. Nádhera, zbožňujem bielu farbu, a tie kvetiny vo vlasoch sú nádherné ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahooj Miško! Opět jsem na Tebe narazila na Dnes nosím a konečně jsem si i prošla Tvůj blog, je naprosto skvělý! Zbožňuju Tvé outfity a zvlášť oceňuji to, že se na fotkách krásně usmíváš, jsi neskutečně sympatická a Tvůj blog jde automaticky do mých sledovaných blogů! Jen tak dál :-)
    Ježkovy voči | Dede =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti krásne sa budem červenať :) Si strašne milá ♥

      Odstrániť
  3. Nice clutch and dress :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cute post and photos! :)
    Let's check my blog
    kisses from Italy
    http://blamod.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty šaty jsou krásné! Opravdu moc ti to sluší :) Bílá barva, love <3

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovedaťOdstrániť
  6. šaty sú krásne:) celkovo pôsobia fotky príjemne, celý outfit a ty s ním :)
    The Noela

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásny oufit . A tá čelenka ............ :)


    www.kamilaza.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť