nedeľa, 1. novembra 2015

Babie leto



Prajem krásnu sviatočnú nedeľu! Pre mňa sú jesenné prázdniny jedny z  najobľúbenejších. Už od malička ich trávim leňošením v posteli  a absolútnym nič-nerobením. Samozrejme, medzi týmito dvomi "činnosťami" si stihnem urobiť horúcu čokoládu a konečne prečítať všetky knihy, ktoré na mňa netrpezlivo čakali celý rok. 

Síce bol Halloween a spolu s ním veľa lákavých pozvánok na párty, ja som na žiadnej nebola. Asi som vyrástla a radšej si užívam domácu pohodu s rodinou a mojím priateľom. Dokonca sme si urobili dva malé výlety do Rajeckých Teplíc a na Považský hrad. Počasie nám vyšlo na výbornú, tak sme si mohli vychutnať dokonalý výhľad z hradu na celé okolie. Čo viac si môžem priať? Zajtra oslávim svoje 22 narodeniny! Vôbec si neviem zvyknúť na to číslo. 

Outfit sme nafotili ešte minulý týždeň s Dušanom v Trnave. Absolútne som sa zamilovala do tejto kombinácii farieb. Neutrálna béžová a pastelové odtiene sú túto sezónu pre mňa top! Takmer všetky kúsky mám z viedenského Primarku. Vypichla by som ale krásnu vestičku, ktorá sa úžasne nosí a je obrovskou vychytávkou jesene. Ak by ste ju chceli, nájdete ju v J_Store vo Voderadoch. 

Užívajte  týždeň ♥ 






Outfit: vest: J_Store, all Primark
Photo by Dušan Marko

14 komentárov:

  1. Moc pěkný outfit :) Sluší ti !

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gorgeous look, love the vest!

    http://bellemelange.net/blog/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. That's a very cute outfit!
    www.livelovefashion.co

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba! :)

    Pozdrowienia z Polski :)
    Magda

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Darling, it’s such a lovely and beautiful post! Can’t wait to see the new one!

    p.s. new post about how I met Victoria Beckham already on my blog

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. such a nice look! love the colors, and love the vest and the scarf!


    http://jeansandroses.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť