piatok, 5. februára 2016

Bratislavský bál 2016 | Ples, na ktorý nikdy nezabudnem



V mnohých médiách sa Bratislavský bál prezentuje ako druhý najprestížnejší ples po Plese v opere. Preto som bola veľmi zvedavá, či to je tak honosná udalosť aj v skutočnosti.  Keď som sa dozvedela, že z práce sa ho môžem zúčastniť ako novinárka, nesmierne som sa potešila. Predsa len, ples je príležitosť, kedy sa každá žena môže premeniť na krásnu princeznú. 


Okamžite mi v hlave naskakovali plány, aké šaty si na seba oblečiem, aký účes zvolím a k nemu vhodný make-up. Bohužiaľ, nie som milionárka. Z môjho študentského platu si nemôžem dovoliť drahé róby od známych slovenských dizajnérov alebo účes či make-up od renomovaných stylistov. Aj z tohto dôvodu som neskutočne vďačná za spoluprácu s butikom Luxury Fashion Concept, kde nájdete aj plesové šaty od svetových dizajnérov. Vybrala som si bordové šaty značky Karen Millen, ktoré mi sedeli najviac zo všetkých skúšaných. Pôsobili na mňa veľmi sofistikovane, neboli vôbec preplácané a ich aplikácia na chrbte ma dostala. 

K celému looku som zvolila romantický účes a trošku výraznejší make-up,  na aký nie som zvyknutá. O moju vizáž sa postarali ženy zo salónu New Look v mojom rodnom meste Považskej Bystrici. V tom strese som si na seba zabudla dať výrazné náušnice, ktoré by celý outfit akoby dotvorili. Možno nabudúce nezabudnem...

Nikdy som nebola na tak veľkolepej udalosti. Trochu som sa jej aj obávala, či zapadnem a neurobím žiadne "faux-pas". Našťastie, nič zlé sa nestalo :) Bratislavský bál bol naozaj nádherný vo všetkých smeroch. Program, priestory Reduty, jedlo či samotná zábava. Vôbec to nebola "snobáreň".  Ostáva mi len dúfať, že aj budúci rok sa ho budem môcť zúčastniť. Ak by ste si chceli prečítať hodnotenie môjho outfitu od blogerky Ivetky z DonnaIveh, kliknite tu. Ak ma ešte nesledujete na Instagrame, môžete tak pokojne urobiť :)

Na akom plese ste boli vy, prípadne chystáte sa ešte na nejaký ? :) 


Musela som sa odfotiť s úžasnými živými sochami. Celkom som aj zapadla :D 


S hlavnými členmi Starproduction a šarmantnou víťazkou súťaže Saškou. 

Za fotografie ďakujem šikovnému Ivanovi Medveďovi. 

Plus nejaké fotky z mobilu :) 







2 komentáre:

  1. Moja krásna kolegynka <3 :-* Na budúci rok snáď spolu! :D :D :D

    www.UntilYouHateMe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. saška cauko :-D

    lovely dress mas :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť